Αποστολέας Θέμα: To νέο ΚΙΑ Optima στην Ελλάδα!  (Αναγνώστηκε 1001 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος FaniSporty

  • Junior Admin
  • Εμπειρο Μέλος
  • ******
  • Μηνύματα: 10914
  • Sportage 1 ή αλλιώς Ράμπο
    • Youtube's channel
  • Ονομα: Φάνης
  • Μοντέλο: Sportage High
  • Περιοχή: Βύρωνας
To νέο ΚΙΑ Optima στην Ελλάδα!
« στις: Νοέμβριος 03, 2015, 03:23:33 μμ »


Το Kia Optima έρχεται για πρώτη φορά στην Ελλάδα και κάνει… είσοδο προβάλλοντας τη όμορφη σχεδίαση, τους μεγάλους χώρους, την προσεγμένη κατασκευή και τον πλούσιο εξοπλισμό του.

What's NEW
-   Νέο μοντέλο για την Kia στη μεσαία κατηγορία
-   Δυναμική εμφάνιση και full σε τεχνολογίες
-   Στην Ελλάδα τον Ιανουάριο σε τιμές από 24-25.000 ευρώ

Μπορεί το όνομα Optima να είναι άγνωστο στην ελληνική αγορά, ωστόσο επί ευρωπαϊκού εδάφους το μεσαίο μοντέλο της Kia μετράει ήδη τρεις γενιές (παρουσιάστηκε πρώτη φορά το 2000) και πλέον μπαίνει στην τέταρτή του γενιά. Αυτή αναμένεται στην Ελλάδα στις αρχές του χρόνου (Ιανουάριος), ενώ τιμολογιακά θα κυμαίνεται στα 24.000 με 25.000 ευρώ με απόσυρση και αρκετά πλούσιο εξοπλισμό από τη βασική έκδοση (π.χ. θα έχει navigation και ζάντες αλουμινίου). Βρεθήκαμε προσκεκλημένοι της Kia στην Φρανκφούρτη, ώστε να το δούμε από κοντά και να έχουμε μία πρώτη αξιολόγηση πριν την άφιξή του στη χώρα μας.

Δυναμικό και πολύ ωραίο.

Εμφανισιακά το Kia Optima δεν περνάει διόλου απαρατήρητο. Δυνατό του σημείο είναι το μπροστινό μέρος όπου ξεχωρίζουν η κυψελωτή γρίλια με το περίγραμμα χρωμίου στην μάσκα, η οποία τονίζει το φάρδος του οχήματος και οι αεραγωγοί στις άκρες του προφυλακτήρα. Στο πλάι διαθέτει δυναμικές γραμμές, ενώ το τζάμι στην πίσω κολόνα, εκτός του ότι βελτιώνει την ορατότητα προς τα πίσω, δίνει μία κουπέ αίσθηση. Πίσω, τέλος, όμορφη είναι η σχεδίαση των φώτων, ενώ το ανασήκωμα της πέμπτης πόρτας τονίζει το δυναμισμό του. Σε κάθε περίπτωση, η εξωτερική σχεδίαση του Kia Optima αποτελεί ένα από τα πλεονεκτήματά του.

Εσωτερικό: Λιτό και ποιοτικό

Το εσωτερικό του μεσαίου της Kia είναι σοβαρό και αρκετά ποιοτικό για τα πολύ υψηλά στάνταρ της κατηγορίας. Σχεδιαστικά χωρίζεται σε δύο τμήματα, στο πάνω όπου συναντάς στο ίδιο ύψος πίνακα οργάνων και την 7 ιντσών οθόνη αφής (11 ιντσών προαιρετικά), και το κάτω μέρος όπου βρίσκονται τα χειριστήρια για το ηχοσύστημα και τον κλιματισμό. Μάλιστα, η κεντρική κονσόλα είναι ελαφρώς στραμμένη προς τον οδηγό ενισχύοντας το δυναμισμό στην καμπίνα. Αναφορικά με την κατασκευή και την ποιότητα των υλικών δείχνει προσεγμένο στη λεπτομέρεια, το ταμπλό καλύπτεται από μαλακό υλικό, ωστόσο υπάρχουν κάποια τμήματα με σκληρό πλαστικό (τούνελ κεντρικής κονσόλας και πλαϊνά των θυρών), με καλή όμως συναρμογή. Από πλευράς εργονομίας, τέλος, το εσωτερικό του Optima δεν έχει απολύτως τίποτα να του προσάψεις, ενώ αρκετές είναι και οι θήκες για τα μικροαντικείμενα της καθημερινότητας.

Χώροι: άνετο για επιβάτες και αποσκευές

Οι χώροι για τους επιβάτες και τις αποσκευές ανήκουν στα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα του μοντέλου. Συγκεκριμένα, οι πίσω επιβάτες έχουν άφθονο αέρα για τα γόνατα, το ίδιο ισχύει και για το κεφάλι, ενώ στα θετικά προστίθεται το επίπεδο πάτωμα πίσω, γιατί διευκολύνει στην περίπτωση που προστεθεί πέμπτος επιβάτης. Αναφορικά με το πορτ-μπαγκάζ η χωρητικότητά του ανέρχεται στα 510 λίτρα, νούμερο άκρως ικανοποιητικό για τα δεδομένα της κατηγορίας. Επιπλέον, έχει τετράγωνη διάταξη, ενώ μεγάλο είναι το άνοιγμα της πόρτας.

Στο δρόμο: άνετο και ήσυχο

«Σε αυτήν τη γενιά το νέο Kia Optima έχει εξελιχθεί σύμφωνα με τις ανάγκες των ευρωπαίων οδηγών» μας ανέφεραν οι άνθρωποι της εταιρείας κατά την επίσημη πρώτη του, και πραγματικά το μεσαίο της Kia στέκεται αρκετά καλά στο δρόμο. Έχει καλή ποιότητα κύλισης με ταχύτητες στα 120 χλμ./ώρα, ο κινητήρας είναι ήσυχος και χωρίς κραδασμούς, η ανάρτηση απορροφά τις ανωμαλίες (τις λίγες τουλάχιστον που βρήκαμε στους δρόμους της Φρανκφούρτης) και στρίβει αποτελεσματικά υπό πίεση. Δεν θα το χαρακτηρίσουμε οδηγοκεντρικό ή απολαυστικό -αυτό οφείλεται και στο τιμόνι το οποίο αν και έχει εξελιχθεί σύμφωνα με τους τεχνικούς της Kia, είναι λίγο ελαφρύ και με όχι άμεση αίσθηση- ωστόσο καλύπτει τις ανάγκες της κατηγορίας του και δείχνει ουδέτερο υπό πίεση.

Κινητήρες: με 1.700άρη diesel 141 ίππων

Το νέο Kia Optima θα προσφέρεται με δύο κινητήρες. Έναν 2λιτρο βενζίνης 163 ίππων, και έναν 1,7 λτ. diesel με 141 άλογα. Φυσικά, το μεγαλύτερο ενδιαφέρον για την ελληνική αγορά έχει ο δεύτερος, τον οποίο και δοκιμάσαμε τόσο με το νέο 7άρι αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, όσο και με χειροκίνητο 6άρι. Ο κινητήρας αυτός αποδίδει 340 Nm ροπής στις 1.750 σ.α.λ., τραβάει καλά από τις χαμηλές στροφές, εξασφαλίζει καλές επιδόσεις (0-100 χλμ./ώρα σε 10,0 δλ.) και στην πράξη ξεχωρίζει με την πολιτισμένη λειτουργία του και την οικονομία καυσίμου. Η Kia ανακοινώνει μέση κατανάλωση 4,2 λτ./100 χλμ. (4,4 για το αυτόματο κιβώτιο), στην πράξη υπολογίστε λίγο παραπάνω. Αναφορικά, τέλος, με το 7άρι κιβώτιο (εξελιγμένο in-house), αυτό μας άρεσε καθώς εξασφαλίζει ομαλές αλλαγές, ενώ είναι και αρκετά γρήγορο (ανεβάσματα-κατεβάσματα) στην λειτουργία σπορ.

Τεχνολογίες άνεσης-ασφάλειας: up to date

Όσον αφορά στον εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας, το νέο Kia Optima ακολουθεί το πνεύμα της εποχής. Διαθέτει σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος με λειτουργία ανίχνευσης πεζού, blind spot assist, lane keeping assist, ενεργό cruise control, σύστημα υποβοήθησης στάθμευσης, σύστημα ανάγνωσης των πινακίδων κυκλοφορίας, ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενη ανάρτηση (εξελίχθηκε σε συνεργασία με την Sachs), ενώ ως κερασάκι στη τούρτα έρχονται η δυνατότητα ασύρματης φόρτισης του κινητού και δημιουργίας hot spot στην καμπίνα, όπως και το ηχοσύστημα της Harman Kardon με 10 συνολικά ηχεία. Με λίγα λόγια; Δεν έχει να ζηλέψει σε τίποτα από τον ανταγωνισμό...

Η άποψή μας

Το νέο Kia Optima κατεβαίνει σε μία κατηγορία με σκληρό ανταγωνισμό. Αποτελεί μία νέα πρόταση για την Kia -τουλάχιστον για τα δεδομένα της ελληνικής αγοράς- και για να τα καταφέρει θα προβάλλει τη δυναμική του σχεδίαση, τους μεγάλους χώρους και την καλή σχέση τιμής-εξοπλισμού. Μάλιστα από την λίστα των τεχνολογιών δεν λείπει τίποτα. Τέλος, ο 1,7 diesel κινητήρας που ενδιαφέρει, είναι οικονομικός σε κατανάλωση και με καλές επιδόσεις.




Πηγή

 

* Permissions

  • You can't post new topics.
  • You can't post replies.
  • You can't post attachments.
  • You can't modify your posts.




         
Twittear